Flashmob dels treballadors de Movistar-Telefónica

Quan parlem de la força dels suports audiovisuals ens referim a coses com aquesta. La plataforma Sí, soy rentable (i la vaga de fam de Telefónica) ha tret un gran partit tant a l’utilització de vídeos com a les xarxes socials com espai on convertir les seves accions en virals, amplificant la seva activitat “analògica” de suport mutú i trencar l’omertà mediàtica (recomanem l’informe del Reality News de la Revista Mongolia al seu especial de nadal) que pot provocar una companyia com Telefònica. Una de les nostres convidades, Lali Sandiumenge, va trencar amb La Vanguardia arran de que li censuressin un article on parlava de la vaga de fam de Telefónica.

Advertisements

Leave a comment

January 22, 2013 · 11:50 pm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s